Kto jeszcze korzysta z poczty głosowej?

Technologia
poczta-glosowa-i-voip

Pomimo zmieniających się trendów w komunikacji biznesowej, poczta głosowa wciąż pozostaje niezwykle popularna, dając gwarancję, że treść ważnych telefonów zawsze zostanie wysłuchana. Poczta głosowa stosowana jest zarówno w małych firmach, takich jak prywatne gabinety lekarskie, firmy usługowe, ale także w średnich i dużych przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności.

Dlaczego warto mieć pocztę głosową w technologii VoIP?

Poczta głosowa na e-mail to jedna z podstawowych i bardzo ważnych usług oferowanych z myślą o biurach. Sprawdza się z co najmniej kilku powodów. Oto one:

  • doskonała w czasie urlopu – pocztę głosową bardzo łatwo sprawdzić z poziomu ulubionego klienta pocztowego, łatwo także przekazać dalej (do innego pracownika);
  • obsługa przez wielu pracowników – nagrane wiadomości (np. zgłoszenia awarii) mogą być wysyłane na skrzynkę zespołu IT.

Jak działa poczta głosowa VoIP?

Nowoczesna operator VoIP, taki jak np. FCN lub Datera (https://www.datera.pl/dla-biur/), pozwala na odsłuchanie nagranych wiadomości głosowych bezpośrednio przez przeglądarkę internetową, z poziomu panelu administracyjnego lub za pośrednictwem wspomnianej usługi przekazywania wiadomości na skrzynkę e-mail. Dla użytkowników ceniących bardziej tradycyjne rozwiązania funkcjonuje numer telefoniczny, pod który wystarczy zadzwonić, aby zapoznać się z treścią pozostawionych przez klientów i kontrahentów komunikatów.

Ponadto, poczta głosowa VoIP stwarza możliwości samodzielnego przygotowania powiadomienia w postaci pliku dźwiękowego lub też skorzystania z syntezatora mowy, który w bezbłędny sposób odczyta wszelkie informacje dzwoniącym w kilku najpopularniejszych językach europejskich. I co najważniejsze, usługa jest bezpłatna.

Artykuł sponsorowany